Friday, December 10, 2010

Update on my pregnancy

Now already 35 weeks. :)

Baby adalah super aktif.

Tapi mummy adalah super excited with each of his movement.

Darling prince juga mula mengacah-acah dkt tulang pelvik saya.

Dr Fairuz ckp its normal. He actually helping me to "membesarkan" ruang pelvik so jalan keluar ke jalan yang benar adalah mudah untuk baby masa delivery.

And did I tell how much I like my gyne?

Dr Fairuz sgt informative and super understanding.

Like Magic. Hehe.

Dan adalah sgt berpuas hati dgn service at Darul Ehsan Med Center.

Service TIP TOP!! Doc pulak rmy Malay and wanita. So x payah risau.

Saya x rela DR lelaki handle saya.

Masa last check up, Dr buat 3D. Alhamdulillah everything ok. Ibu cry. Dia ckp teringat masa mengandungkan hubby. Huhuuu.

Masa tu jugak nampak Diana Rafar n hubby kat Darul Ehsan. Ibu sgt excited suruh amik gambar.
I was like "No, thanks" hehee..

So far bila dah 8 month plus ni, sungguh cpt penat dan selalu termengah-mengah.
Rasa helpless kdg-kdg.
Saya tidak selincah dulu. Sob sob.
Sidai kain pun amik mase 1 jam.

Tapi sungguh x tegar tgk bilik bersepah etc.
Masih lagi nak tukar cadar bantal every week.
Sbb itu azam saya mase hari nikah. Chewah.
Mak pesan jaga tempat tidur. I'll never ever forget that...
"Jaga tmpt tidur, jgn samapai suami cari tmpt tidur lain"

Juga selalu cuba mewangikan bilik dgn aromatherapy segala.
Hope dpt kekalkan kerajinan sampai ke hari tua.

Cuma saya belum mampu masak utk suami.
InsyaAllah bila dh duduk rumah sendiri, berazam utk masak selalu utk hubby.
He loves home cook food.

Back to my pregnancy...

I really cant wait (plus nervous) for my baby.
Will I be a good mummy?
mampukah?

Just doing my best.
Hope that u'll be ok inside mummy's womb, darling.

Mummy and Daddy sowwww excited to see u, hug u and kiss u.

No comments:

Post a Comment